مرتب سازی مهارت ها بر اساس ارتباط
اگر برای یک شغل فروش درخواست می دهید، تجربه قبلی شما به عنوان مکانیک خودرو مرتبط ترین نیست. شما می خواهید بر تجربه ای تأکید کنید که می تواند برای نقش فروش قابل استفاده باشد. با این حال، اگر تجربه کافی ندارید، در موقعیت های موجود خود برای مهارت های مرتبط جستجو کنید.
به عنوان مثال، اگر شما به عنوان یک مکانیک مسئول ارائه خدمات به مشتریان بودید، این چیزی است که می تواند به یک نقش فروش منتقل شود.کسب و کار
یک بخش برجسته اضافه کنید
رزومههای مدرن به گونهای ساخته شدهاند که ارزشمحور باشند، که مستلزم ارائه اطلاعاتی است که بیشتر مبتنی بر دستاورد باشد نه مبتنی بر وظیفه. اگر چندین نقش با دستاوردهای متفاوت داشته اید، چهار نقش برتری را که بیشتر به آنها افتخار می کنید انتخاب کنید و آنها را در بخش نکات برجسته شغلی بگنجانید.
سعی کنید از اضافه کردن بیش از چهار مورد خودداری کنید، زیرا این بخش قرار است برجسته ترین دستاوردهای شما باشد، و شما نمی خواهید بخش هایی با لیست های طولانی از گلوله ها ایجاد کنید و روشی بسیار خسته کننده برای خواندن محتوا ایجاد کنید.
دسته بندی بر اساس مهارت :
اگر در سطح شغلی خود بالاتر هستید، احتمالاً چندین مسئولیت دارید که از چندین پلت فرم یا بخش عبور می کند. اگر مدیر یا مدیر عملیات یک شرکت هستید، مسئولیتهای شما ممکن است شامل موارد زیر باشد: مدیریت کارکنان، حفظ عملیات روان روزانه، برقراری ارتباط با سهامداران کلیدی و/یا فروشندگان، توسعه و مدیریت پروژهها، و استخدام و آموزش کارکنان.
با اطلاعات یا دستاوردهای مبتنی بر وظیفه خود، میتوانید محتوا را به بخشهایی دستهبندی کنید تا تنوع در مسئولیتهای خود را نشان دهید.انیمه های سینمایی دنیا
مثلا:
· بهبود فرآیند: اطلاعات مسئولیت ها و/یا دستاوردهایی که به ایجاد و اجرای فرآیندها برای بهبود کارایی عملیاتی مربوط می شود.
· مهارت های خدمات مشتری: محتوایی که نحوه حفظ یا بهبود تجربه مشتری در شرکت را نشان می دهد.
· مدیریت تغییر: اطلاعاتی که میتواند به تغییر ساختار کارکنان، توسعه برنامههای آموزشی برای کارکنان و آموزش افراد یا گروهها در مورد بهترین شیوههای شرکت مربوط باشد.